Restitutie en retourbeleid

Als u niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, staan we klaar om u te helpen!

Retourneren
Je hebt 30 kalenderdagen om een artikel te retourneren vanaf de datum waarop je het hebt ontvangen.

Om in aanmerking te komen voor een retournering, moet het artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin he het hebt ontvangen.

Het artikel moet in de originele verpakking zitten en u heeft de kassabon of het aankoopbewijs nodig.

Om een retourzending te starten, neem dan contact met ons op via info@batavicorp.com en wij zullen u helpen. Stuur het artikel niet terug naar het adres op de doos.

Als je een beschadigd of defect product hebt ontvangen en liever een vervangend product wilt, stuur ons dan een e-mail met bewijs (foto’s en / of video’s) van het defecte artikel, en na goedkeuring sturen we je een nieuwe vervanging.

U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten om uw artikel (en) te retourneren. Het is vereist om een traceerbare verzendservice te selecteren.

Restituties
Zodra we je pakket hebben ontvangen, zullen we het artikel / de artikelen inspecteren en je laten weten dat we de geretourneerde aankoop hebben ontvangen.

We zullen je onmiddellijk op de hoogte stellen van de status van de terugbetaling na inspectie van het artikel / de artikelen.

Als de retourzending wordt goedgekeurd, zullen we een terugbetaling op je creditcard (of oorspronkelijke betaalmethode) uitvoeren.

Je ontvangt het krediet binnen een bepaald aantal dagen, afhankelijk van het beleid van de kaartuitgever, de bank en andere factoren. In de meeste gevallen wordt het terugbetaalde geld binnen een week na de dag waarop de terugbetaling werd uitgevoerd op de juiste rekening weergegeven.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend (indien van toepassing) of een retourzending helemaal niet wordt geaccepteerd. Het is aan onze discretie of we een retourzending accepteren of een restitutie verlenen voor een item dat niet in de oorspronkelijke staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.

Annuleringen
U kunt uw bestelling om welke reden dan ook binnen 1 uur na plaatsing annuleren. Nadat deze periode van 1 uur is verstreken, is uw bestelling al verpakt en / of verzonden en is het te laat om deze te annuleren. Om uw bestelling te annuleren, neem contact met ons op via info@batavicorp.com en wij zullen u helpen. U kunt ook contact met ons opnemen en verzoeken om de maat of kleur van een artikel dat u hebt besteld binnen deze periode van 1 uur te wijzigen.

––

Neem voor vragen over dit beleid en / of uw terugbetaling contact met ons op via info@batavicorp.com en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.